O nas
Obecnie WIKOMP kompleksowo zaopatruje biura. W naszej ofercie znajdziecie Państwo wszystko co niezbędne w pracy w nowoczesnej firmie. Ale na początku było inaczej.
Rys historyczny – przełomowe momenty w działalności firmy
Firma rozpoczęła swoją działalność 2 lutego 1998 roku pod szyldem „Firma Komputerowa OMEGA”. Głównym przedmiotem działania ówcześnie jednoosobowej działalności była sprzedaż komputerów, podzespołów akcesoriów, osprzętu, oprogramowania materiałów eksploatacyjnych oraz wykonywanie usług związanych z naprawą sprzętu oraz edycyjnych takich jak wykonywanie wizytówek, przepisywanie tekstów.
Koniec 2000 roku przyniósł zmianę nazwy firmy ale przede wszystkim siedziby. Nowa lokalizacja to Strumień, ul. Pocztowa.
Rok 2001 to pierwszy rok, w którym wprowadziliśmy do oferty firmy podstawowe artykuły biurowe.
W 2004 roku została zarejestrowana domena www.wikomp.com.pl i nieco później świat ujrzał pierwszą stronę internetową firmy. Strona od samego początku swego istnienia umożliwiała klientom nie tylko przeglądanie oferty firmy ale zamawianie artykułów i kontakt z nami.
W następnym roku zarejestrowana została domena www.anwi.pl – sierpień 2005.
Od stycznia 2006 roku firma WIKOMP zlokalizowana jest w nowej przestronniejszej siedzibie pod adresem: 43-246 Strumień, ul. Ks. Józefa Londzina 19.
Rozwój technik internetowych zainicjował przemiany w naszej firmie czego uwieńczeniem było otwarcie w 2010 roku sklepu internetowego pod adresem www.b2b.wikomp.com.pl . Dokładamy starań by całość naszej oferty dostępna była dla klientów nie tylko w siedzibie firmy ale również w Internecie.
2017 rok to zmiana platformy sklepu na system Vendero firmy Insert. Nowy sklep można znaleźć pod adresem
https://wikomp.pasaz24.pl/ .